Personel |
Ofisler |
Görev Tanımı |
Bağlı Olduğu Birim |
En Yakın Üst Yöneticisi |
Öğr. Gör.
Beyza BEŞİKCİ
|
Dijital Ofis
|
- E-posta yoluyla yapılacak etkinlik duyurularını hazırlayarak internet üzerinden yayınlamak,
- Kurumsal ihtiyaçlara yönelik tüm dijital mecralarda içerik oluşturmak ve bu içerikleri güncel tutmak,
- Kurumsal web sitesinin slider (slayt), pop-up ve duyuru bölümüne ilişkin içerik girişi ve düzenleme sürecini yürütmek,
- Akademik ve idari personel ile öğrencilere yönelik e-posta duyuru sürecinin içeriklerini hazırlamak, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’na iletmek ve gönderimini takip etmek,
- Trabzon Üniversitesine ait Facebook, Twitter, Instagram, YouTube ve LinkedIn gibi sosyal medya hesaplarını takip etmek, bu hesaplara yönelik içerik üretimi gerçekleştirmek, içerikleri paylaşmak, sayfaların etkileşimini artırıcı çalışmalar yapmak ve sayfaları etkin bir şekilde yönetmek,
- Web sitesinin ana sayfasındaki slider (slayt) kısmına önceden planlanarak diğer birimlerce hazırlanan metin ve görsel girişine ilişkin süreçleri Kurumsal İletişim Direktörlüğü onayıyla yürütmek,
- Özel gün ve durumlar için web sitesinde pop-up eklenmesi için gelen talepleri değerlendirmek ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü onayı ile diğer birimlerle çalışılarak görselin hazırlanmasını sağlamak,
- Etkinlik ve Organizasyon Ofisi ile Üniversitenin ve birimlerinin kabul edilen talepleri doğrultusunda Üniversite web sitesi ve sosyal mecraların duyuruları noktasında koordineli çalışmak,
- Üniversitenin diğer birimlerine ait sosyal medya hesaplarını takip etmek, denetlemek ve etkin bir şekilde yönetilmesi için gerekli planlamayı yapmak.
|
Kurumsal İletişim Direktörlüğü |
Direktör |
Öğr. Gör.
Peyami Sefa KARABACAK
|
Tasarım ve Prodüksiyon Ofisi
|
- Trabzon Üniversitesi’nin, Rektörlük makamının ve Üniversiteye bağlı birimlerden gelen tasarım (afiş, broşür, katalog, stant …vb.) ve prodüksiyon taleplerine görsel kimlik standartlarına uygun bir şekilde cevap vermek, tasarımlar yapmak veya prodüksiyonlar gerçekleştirmek,
- Üniversitenin kurumsal internet sayfası ve sosyal medya hesaplarının görsel içerik üretim, tasarım ve prodüksiyon çalışmalarını gerçekleştirmek, benzer çalışmaları koordine etmek ve yürütmek,
- Birimler tarafından yapılan tasarımları denetlemek ve düzenlemek,
- Üniversitenin kurumsal kimlik çalışmalarına gerekli desteği sağlamak,
- İlgili görsel ve işitsel materyalleri arşivlemek,
- Üniversitenin kurumsal kimliği için ihtiyaç duyduğu görsel materyal ihtiyacını tasarlamak,
- Etkinlik ve Organizasyon Ofisi ile üniversitenin ve birimlerinin kabul edilen talepleri doğrultusunda tasarım ve prodüksiyon desteği sağlamak ve ilgili ofis ve birimlerle koordineli çalışmak.
|
Kurumsal İletişim Direktörlüğü |
Direktör |
Öğr. Gör. Beyza BEŞİKCİ
|
Etkinlik ve Organizasyon Ofisi
|
- Üniversite tarafından yıl içerisinde gerçekleştirilmesi planlanan etkinlik ve organizasyon planı ile ilgili birimlerle iş birliği yapmak,
- Talep edilen etkinlik planına göre kişi, mekân ve ekipman planlaması yapmak,
- Rektörlük ve Üniversite akademik birimleri tarafından yürütülen bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinliklere en az 15 gün öncesinden talepte bulunulması halinde destek olmak,
- Üniversitenin yıllık etkinlik ve organizasyon planı ile ilgili birimlerle iş birliği yapılarak yapılan etkinliklerin kurumsal kimliğe uygun biçimde afiş ve davetiye tasarımının gerçekleştirilmesini sağlamak,
- Talep edilen ve planlamaya alınan etkinliklere göre gerekli olan materyallerin baskı ve satın alma işleri ile ilgili piyasada bulunan mevcut firmalarla fiyat çalışmaları yapmak ve yıl boyunca etkinliklerde kullanılan materyallerin uygun bir birim üzerinden Direktörlüğe tahsisini sağlamak,
- Faaliyetlerle ilgili fotoğraf ve videoları dijital olarak arşivlemek,
- KİD bünyesinde bulunan bütün birimler ile koordineli çalışmak.
|
Kurumsal İletişim Direktörlüğü |
Direktör |
Memur
Elif KOÇ
|
Tasarım ve Prodüksiyon Ofisi
|
- Trabzon Üniversitesi’nin, Rektörlük makamının ve Üniversiteye bağlı birimlerden gelen tasarım (afiş, broşür, katalog, stant …vb.) ve prodüksiyon taleplerine görsel kimlik standartlarına uygun bir şekilde cevap vermek, tasarımlar yapmak veya prodüksiyonlar gerçekleştirmek,
- Üniversitenin kurumsal internet sayfası ve sosyal medya hesaplarının görsel içerik üretim, tasarım ve prodüksiyon çalışmalarını gerçekleştirmek, benzer çalışmaları koordine etmek ve yürütmek,
- Birimler tarafından yapılan tasarımları denetlemek ve düzenlemek,
- Üniversitenin kurumsal kimlik çalışmalarına gerekli desteği sağlamak,
- İlgili görsel ve işitsel materyalleri arşivlemek,
- Üniversitenin kurumsal kimliği için ihtiyaç duyduğu görsel materyal ihtiyacını tasarlamak,
- Etkinlik ve Organizasyon Ofisi ile üniversitenin ve birimlerinin kabul edilen talepleri doğrultusunda tasarım ve prodüksiyon desteği sağlamak ve ilgili ofis ve birimlerle koordineli çalışmak.
|
Kurumsal İletişim Direktörlüğü |
Direktör |
Memur
Hakan DEĞİRMENCİ
|
Medya İlişkileri Ofisi
|
- Üniversite ve Rektörlük makamı tarafından gerçekleştirilen tüm etkinlik ve faaliyetleri haberleştirmek, Üniversite web sayfasında paylaşmak ve yayınlanması için basın kuruluşlarına servis etmek,
- Yerel, ulusal ve uluslararası alanda Üniversiteyle ilgili yazılı, sesli, görüntülü ve dijital medyayı takip etmek, bu verileri işlemek, arşivlemek, Direktöre sunmak ve gerekli görüldüğü durumlarda Rektöre sunulmak üzere hazırlamak,
- Basın kuruluşlarıyla iletişim içinde olmak, Üniversite ile ilgili haberlerin basında etkin olarak yer almasını sağlamak,
- Rektörlük tarafından Direktörlüğe iletilen etkinliklerin fotoğraflarını ve görüntülerini çekmek, bu fotoğraf ve görüntüleri işlemek, geleneksel ve dijital mecralarda yayınlanması için servis etmek,
- Yapılan haberleri (metin, fotoğraf, video) arşivlemek,
- Direktörlüğe bildirilen konferans, konser ve benzeri etkinlik, başarı gibi bilgileri haber formatına dönüştürüp yayına yönlendirmek,
- Üniversitenin tüm birimleriyle medya mensupları arasındaki ilişki ve koordinasyonu sağlamak,
- Basın bültenlerini hazırlamak, beraberinde basın ve kurum çalışanları ile paylaşmak,
- Basın toplantılarını ve basın buluşmaları faaliyetlerini düzenlemek,
- Yıl sonunda faaliyet raporunu hazırlamak.
|
Kurumsal İletişim Direktörlüğü |
Direktör |