Kurumsal İletişim Direktörlüğü

Hakkımızda

HAKKIMIZDA

Kurumsal İletişim Direktörlüğü Üniversitenin mensupları ve birimleri arasında etkili iletişimi sağlamak, Üniversite ve birimlerinin kurumsal kimliğini, marka değerini ve itibarını bölgesel, ulusal ve uluslararası alanlarda en etkin şekilde korumak, geliştirmek ve sürdürmek üzere iletişim hedefleri belirlemek; hedeflere yönelik stratejiler geliştirerek uygun eylem programlarının uygulama sürecini yönetmek, kurumsal iletişimin alanına giren tüm iletişim ve tanıtım süreçlerini bütünsel bir biçimde koordine edecek çalışmalarda bulunmaktır.


Direktörlüğün Faaliyet Alanları

Direktörlük aşağıdaki faaliyetlerde bulunur;


a) Üniversitenin misyon ve vizyonu ile temel strateji ve hedefleri doğrultusunda yıllık (makro) ve aylık (mikro) periyot ve ölçeklerde iletişim stratejisi ve aksiyon planları oluşturur,

b) Aylık aksiyon planlarını çevrim içi ortamda Rektörün takibine açık şekilde yapar,

c) Kurumsal iletişim stratejisi doğrultusunda tüm iletişim modüllerini içerecek şekilde yıllık iletişim takvimi oluşturur ve yürütür,

d) Konu ve gündem yönetimi bağlamında olası plan dışı gelişmelere göre iletişim stratejisini güçlendirecek nitelikte destekleyici projeler geliştirir,

e) Üniversite birimleri tarafından yürütülen, üniversitenin itibarına pozitif katkı sunacak ve “iletişim değeri” taşıyan konu ve içeriklerin keşfedilip duyurulmasını sağlar,

f) Üniversite adına medyayla ilişkileri yürütür,

g) Üniversitenin medyada yer alan haberlerinin takibini ve raporlamasını yapar,

h) Rektörlük makamının ihtiyaç duyduğu sunuş ve metinleri hazırlar,

ı) Üniversitenin algı, itibar ve paydaş memnuniyetine yönelik araştırmalar yapar/yaptırır, elde edilen veriler doğrultusunda iç ve dış paydaşlar nezdinde iyileştirilmesi ve güçlendirilmesi gereken alanları tespit edip bu alanlara ilişkin çözüm önerilerini Rektörlük makamına sunar,

Menüyü Kapat